sobota, 8 czerwca 2013

Dzień Dziecka z Czekolepkami :)

Dzisiaj nie pokażę żadnej kartki. Dzisiaj nic z tych rzeczy...
Dzisiaj kilka fotek mojego Smyka z Dnia Dziecka, kiedy to w końcu rozpakowaliśmy prezent od Cioci Zosi - Czekolepki. Ta śmiesznie nazywająca się rzecz to nic innego, jak czekolada, a własciwie masa czekoladowa, z której możemy ulepić co tylko chcemy (i co tylko potrafimy!), by następnie nasze dzieło zjeść :) Takie Czekolepki to wspaniała i przede wszystkim pyszna zabawa! Zestaw składa się z trzech rodzajów czekolady : gorzkiej, mlecznej i białej. W środku instrukcja, która pokazuje, jak ulepić różne zwierzaczki. Niestety chyba nie mam talentu do lepienia, bo żadnego z tych zwierzątek nie udało mi się zrobić, ale za to powstała gwiazdka, serduszko i motylek, które mój Mikołaj ze smakiem zjadł :) Czekolady jest dosyć sporo, dla jednego maluszka to stanowczo za dużo na raz. Resztę czekolady zawinęłam w folię - czeka na kolejną czekolpekową zabawę!
 








 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz