poniedziałek, 4 listopada 2013

Kolorowy box

Jeden długi weekend już za nami, ale na szczęście kolejny jeszcze przed... I ten przed nami chyba bardziej wypoczynkowy :) Ani się nie obejrzymy i już będzie grudzień i święta... U mnie powoli już zaczyna się robić świątecznie, ale na efekty trzeba będzie chwilkę zaczekać...
A tymczasem...
Kolorowy box ślubny z dominującym kolorem fioletowym z fioletowych fiołków. Mamy tutaj jeszcze czerwony, żółty, pomarańczowy, biały, niebieski, różowy, brązowy... Praca jest multikolorowa :) I taki też jest temat wyzwania Projektu Wagi Ciężkiej, na które posyłam moje pudełko.
 





5 komentarzy:

  1. Śliczny i bardzo kolorowy:) Fakt święta już bardzo blisko trzeba się wziąć w garść i zacząć działać:) Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny box, taki kolorowy i podobają mi się ścianki :)

    Zapraszam na moje candy: http://paseczkowa.blogspot.com/2013/11/candy-u-paseczkowej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, ma genialne kolory! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń