wtorek, 8 października 2013

Box w radosnych barwach

Witam nocną porą :)
Dzisiaj krótko i szybko, bo i pora niezbyt sprzyja rozpisywaniu się. Jakiś czas temu zrobiłam soczyście kolorowy exploding box urodzinowy. Papierki SEI, które uwielbiam, ale wielka szkoda, że nie widać dwóch stron, bo z obu są przepiękne.
 





Chyba trochę zaniedbałam bloga (troszeczkę :D), ale ostatnio mam natłok zajęć (papierkowych - rzecz jasna!), a na dodatek zapisałam się do szkoły (znowu!).
W przyszłym tygodniu postaram się nadrobić zaległości, bo kilka prac mam do pokazania, ale niestety czasu brak na pisanie postów.
Zapraszam do zapisania się na moje candy, które trwa do 16 pażdziernika.
Miłych snów!


6 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne i eleganckie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym nie dobrała tych wzorów i kolorów, aby zaprezentować je razem i by był to mój błąd bo wyglądają super! Świetne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie barw! :)) A wnętrze robi jeszcze większe wrażenie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawienie kolorów, bez zbędnego przepychu i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń