niedziela, 20 października 2013

Mikołajkowa rączka wylosowała....

Na poczatek chciałam podziękować za liczny udział w mojej zabawie, jestem mile zaskoczona! Dziękuję! Z powodu nawału obowiązków jeszcze nie zdążyłam odwiedzić wszystkich, którzy zapisali się na candy, ale mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie to nadrobić, bo uwielbiam oglądać Wasze blogi!
Nie będę przedłużać i zdradzę do kogo powędruje paczka przygotowana przeze mnie.
Uwieczniłam losowanie, ale niestety nie załączę zdjęć, bo czytnik kart gdzieś mi się zapodział i nie mogę ich zrzucić z apatatu :( A chciałam jak najszybciej ogłosić wynik...

Maszyna losująca w postaci miski i mojego synka ruszyła... :)

Rączka Mikołaja losowała, mieszała i przebierała... i wybrała....

Małgorzatę Sokołowską!
 
Zwyciężczynię proszę o kontakt na mój e-mail: emkaim87@gmail.com w celu podania adresu do wysyłki.
 
Gratuluję  i jeszcze raz dziękuję wszystkim za świętowanie ze mną roku bloga oraz urodzin synka :)

Pozdrawiam!

9 komentarzy: