niedziela, 1 września 2013

Debiut ATCiakowy :)

Dzisiaj coś innego niż do tej pory robiłam. Coś, do czego namówiły mnie pewne forumowiczki na Scrapujących Polkach. To dzięki nim skusiłam się na swoje pierwsze ATC, które zrobiłam na wyzwanie Scrapujących Polek. Tematem były podróże i skarb.
Skarbem jest moje dziecko (wiadomo!), a podróż ujęłam w sensie metaforycznym - jako ciążę, oczekiwanie na mój Skarb. Czcionka miesięcy rośnie -  tak jak i ja rosłam wraz z upływem czasu ;) :) :) Choć może październik powinien być mniejszy... choć troszkę ;)
 


13 komentarzy:

  1. świetny, ja też z października

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      W takim razie niedługo urodziny ;) Wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
    2. nooo będzie zmiana kodu 3 z przodu buuuu :/

      Usuń
    3. Mój mąż miał taką samą zmianę niedawno ;) i nie narzeka, więc chyba ta zmiana nie taka zła ;) podobno życie zaczyna się po trzydziestce! :) ;)

      Usuń
  2. jestem pod ogromnym wrażeniem!
    ATC pomysłowe, fantastyczne a do tego debiut! wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! To m.in. dzięki Tobie w ogóle powstało to ATC - za kopa w stronę czegoś nowego - dziękuję!

      Usuń
  3. ależ fajowy :D bardzo udany debiut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie komentarze motywują mnie do dalszych tworków ATCiakowych :)

      Usuń
  4. świetny! jak na pierwszy raz, to jestem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że powstanie więcej tego typu prac ;)

      Usuń
  5. Ateciak super !!! Niecodzienny :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń