niedziela, 15 września 2013

Nowy nabytek

W piątek do mnie zawitała – różowa i taka mała J I już została…
Bindownica Zutter J
Jest piękna, wspaniała, cudowna!
Czuję, że będzie mi często służyć. I oby dobrze.
Już nie mogłam się doczekać, kiedy coś zrobię z jej pomocą i oto efekty.
Album z zimowych zabaw Mikołaja (ja naprawdę nie chcę przywołać zimy!). Format nieduży, niecałe 15x20 cm. Kart, nie licząc oprawy, tylko 6. Na więcej mi nie pozwoliły grzbiety do bindowania – muszę zakupić większe, ale w sklepie, w którym kupowałam bindownicę akurat nie było większych.
Album czeka na zdjęcia, które dopiero muszę wywołać.
Całość zrobiona z papierków Rapakivi Hot&Cold.
Oczywiście przypominam o trwającym Roczkowym Candy, na które gorąco zapraszam!







Jeśli ktoś chciałby zrobić takiego samego bałwanka to zapraszam do zapoznania się z kursem Asicy.
 


19 komentarzy:

  1. Świetny albumik :) Gratuluję zakupu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bałwanek przeuroczy, chętnie go umieszczę w jakiejś zimowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) podałam link do kursu, choć bałwanek jest tak prosty, że można go zrobić i bez tego ;)

      Usuń
  3. świetny!
    bałwanek do odgapienia ;-)

    a bindownicy zazdraszczam, tak pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też zazdraszczałam innym bindującym, tak pozytywnie, ale tak intensywnie, że musiałam ją mieć ;)

      Usuń
  4. fantastyczny album :D zazdroszczę zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny!!!!! a bindownica mi też by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, bindownica to przydatna rzecz :) Oby tylko służyła dobrze i się nie psuła, bo z tej radości paragon gdzieś zapodziałam :)

      Usuń
    2. Muszę sobie zrobić paragonnik ;)

      Usuń
  6. Gratuluję zakupu!!! Albumik niepowtarzalny z pięknym " bałwaniastym" :) pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album. A pomysł na bałwanka rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny bałwanek :) Oby bindownica dobrze służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bałwanek, wspaniały album- z kursu na pewno skorzystam ;)
    Z bindownicy na pewno będziesz zadowolona- mam, wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten album! :) A bałwanek po prostu odjazdowy ;)

    OdpowiedzUsuń