środa, 11 września 2013

Urodzinowe muffiny

Witam!
Dzisiaj mam do pokazania zaproszenia na 9. urodziny inspirowane Violettą. Wiecie kim jest Violetta? Spokojnie... Ja też nie wiedziałam :)
Ale dzięki takiemu zleceniu już wiem.
Violetta to serial o pewnej nastolatce, która jest obdarzona talentem wokalanym.
Praca była inspirowana serialem, szczególnie pamiętnikiem Violetty.
 
To było nie lada wyzwanie. Mam nadzieję, że Jubilatka była zadowolona...
 
 Pod nożyczki poszły Fioletowe Fiołki Galerii Papieru. Na początku nie byłam zbyt przekonana to tych papierów, ale zachwyciłam się ich pięknem, kiedy tylko dostałam je w swoje ręce :)
 
Pracę zgłaszam na dwa wyzwania:
1. Scrapgang - kuchenne motywy (u mnie muffinki).
2. Magiczna Kartka - nietypowe święto (u mnie dzień muffina - 30 marca).
 
Przypominam o zorganizowanym przeze mnie candy urodzinowym - zapraszam do wzięcia udziału w zabawie.
 






14 komentarzy:

  1. Ale smakowite! :)) Wyszły cudownie. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że się podobają :)

      Usuń
  2. Ale apetyczne:) Na pewno bardzo się spodobały. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno się spodobały :) Dziękuję bardzo za miłe słowa! Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przesłodkie! Aż mnie naszła ochota na jagodową muffinkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagodowe pyszności. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodkie! Świetne zaproszenia!
    Dzięki za udział w zabawie Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, ale niestety jedną z postawowych zasad wzięcia udziału jest uzycie produktów MK do stworzenia pracy. a tu nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń