piątek, 13 września 2013

Recyklingowe kwiaty

Wędrując po blogach często widzę na scrapowych/kartkowych pracach przepiękne kwiaty, które nie są "gotowcami" ze sklepu, ale ręcznie robionymi tworkami - pięknymi tworkami!
Pozazarościłam troszkę i sama wzięłam się do tworzenia kwiatów: nie z papieru, ale z tkaniny. Są to kwiaty recyklingowe, bo zrobione z rzeczy, które miały iść do kosza (efekt wietrzenia szafy;)).
Poniżej przedstawiam mój pierwszy kwiatuszek, który stał się ozdobą gumki do włosów. Jeszcze nie miałam okazji zrobić kartki z tym moim stworem, ale mam nadzieję, że będzie pasował do papierowych prac.
 
Moje recyklingowe kwiatki z tkaniny można wygrać w urodzinowym candy, na które serdecznie zapraszam!
 
Ostatnio zapomniałam wspomnieć, że moja koszulowa kartka, została wyróżniona na blogu Rapakivi w ramach FanBoard #2 SIERPIEŃ. Dziękuję :) Cieszę się ogromnie!
 

10 komentarzy:

  1. Ale super! Na pewno świetnie będzie pasował do kartek. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że niedługo będzie mi dane zrobić jakąś kwiatową pracę ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia:) A kwiaty zwróciły już moją uwagę w poście o Candy, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I życzę powodzenia w mojej urodzinowej zabawie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam recykling i tak naprawdę to w każdej mojej pracy coś z odzysku się znajdzie:)) Zostaję na dłużej !!! pozdrawiam wrześniowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie zawitałaś i już zostałaś :) Ja zaraz wpadnę w odwiedziny do Ciebie ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wspaniały kwiat- chyba też zacznę robić kwiatuszki z resztek, których poodkładanych w szafach mam sporo, bo to się przyda albo żal wyrzucić- i takie kawałeczki zalegają półki.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń